تفاوت ایرپاد و هندزفری بلوتوثی

هندزفری بلوتوثی

ایرپادها و هندزفری های بلوتوثی از جمله لوازم جانبی هایی هستن که در چند سال اخیر طرفداران زیادی را در بازار جذب خود کرده اند.برای اینکه بتوانیم یک هندزفری بلوتوثی یا ایرپاد متناسب با نیازمان داشته باشیم لازم است تفاوت ها و کاربردها و مزیت های هر دو را بدانیم.

امروزه برند های زیادی وجود دارند که ایرپاد و هندزفری بلوتوثی تولید میکنند و متنوع و زیاد بودن برند های تولیدی باعث سردرگمی خریداران برای انتخاب یک ابزار صوتی مناسب شده است و اما از طرفی رقابت تولید کنندگان را برای تولید محصولی بهتر و باکیفیت تر بیشتر کرده است.

ایرپاد و هندزفری

تفاوت ایرپاد و هندزفری بی سیم

قبل از اینکه اقدام به خرید هندزفری بی سیم یا ایرپاد کنیم بهتر است با تفاوت های این دو محصول آشنا شویم تا بتوانیم با توجه به بودجه و نیازمان خرید بهتری داشته باشیم.

اولین تفاوت ایرپاد و هندزفری

برند تولید

اولین و اصلی ترین تفاوت ایرپاد و هندزفری بلوتوثی را می توان برند تولید محصول دانست. ایرپاد در واقع هندزفری بلوتوثی تولید شده توسط برند اپل است. ایرپاد ها به طور کلی همراه با فروش موبایل های اپل به مشتری ارائه داده می شوند. این محصول با امکانات گوشی بسیار همگام است و تجربه کاربری عالی را برای استفاده کنندگان گوشی های اپل به همراه می آورد.

ایرپاد اپل

دومین تفاوت ایرپاد و هندزفری

قیمت

به طور معمول ایرپاد های اپل نسبت به هندزفری های بلوتوثی موجود در بازار قیمت بیشتری دارند. درواقع افراد با هر بودجه ایی میتوانند اقدام به خرید هندزفری بدون سیم بکنند زیرا انواع مختلفی از هندزفری های بلوتوثی با قیمت های ارزان تا گران وجود دارند.

هندزفری بلوتوثی

خرید هندزفری بلوتوثی

سومین تفاوت ایرپاد و هندزفری

عمر باتری

از جمله مهم ترین معیار ها در تعیین قیمت و انتخاب هندزفری های بلوتوثی طول عمر باتری آنهاست به طور معمول ایرپاد ها طول عمر بیشتری نسبت به هندزفری های موجود در بازار دارند به طور مثال AirPad Max میتواند در ازای تنها یک بار شارژ شدن،20 ساعت مورد استفاده قرار بگیرد. اما این موضوع در هندزفری های بلوتوثی متفاوت است.

تفاوت ایرپاد و هندزفری بلوتوثی

چهارمین تفاوت ایرپاد و هندزفری

اتصال به صورت خوکار

از دیگر تفاوت های ایرپاد ها و هندزفری های بلوتوثی نحوه اتصال آنها است به طور کلی ایرپاد ها به محض روشن شدن به صورت هوشمند به هر ابزار قابل اتصال از برند اپل متصل میشوند اما هندزفری های بلوتوثی به هر ابزار و دستگاه قابل اتصال متصل میشوند و ناگفته نماند که نوع اتصال و استفاد، بر روی سرعت اتمام شارژ هندزفری بی سیم نیز تاثیر گذار است.

ایرپاد

خرید ایرپاد و هندزفری بیسیم از سارا جی اس ام

پنجمین تفاوت ایرپاد و هندزفری

فرمان صوتی

از جمله جالب ترین تفاوت ایرپاد و هندزفری بلوتوثی را می توان در قابلیت فرمان صوتی مشاهده کرد. در استفاده از ایرپاد برای انجام فرایند هایی نظیر رد کردم آهنگ، پاسخ تماس و برقراری تماس نیازی به کنترل دستی هندزفری ندارید. با استفاده از قابلیت siri فرمان صوتی امکان پذیر است. برخی از برند های هندزفری بلوتوثی دارای این قابلیت می باشند. اما تعداد آن ها محدود و قیمت گرانی نیز دارند.

فرمان صوتی ایرپاد

ششمین تفاوت ایرپاد و هندزفری

سازگاری با سیستم عامل

همان طور که در تفاوت ایرپاد و هندزفری بلوتوثی دانستید، ایرپاد با تمام سیستم عامل های IOS سازگار است. حال بهتر است بدانید که ایرپاد را می توان به گوشی های اندروید هم متصل کرد. این انقلابی بزرگ در سازگاری هندزفری های اپل محسوب می شود. اما میزان سازگاری در هندزفری های بلوتوثی بستگی به نوع برند دارد. برخی از برند های را می توان با گوشی های اپل هم استفاده کرد اما برخی دیگر صرفا برای گوشی های اندروید هستند.

برای خرید ایرپاد و هندزفری های بلوتوثی باکیفیت و اصل میتوانید از سایت سارا جی اس ام اقدام به خرید کنید.

کلیدواژه : هندزفری بی سیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *